Weekje Julianadorp aan Zee: strandwandeling en proefles

We worden wakker met een stralend blauwe lucht. Kijk dat is beter wakker worden....


Als we allemaal gedoucht zijn, gaan we (minus Rick die wil ff rust) een strandwandeling maken. We komen niet ver want de wind is ijzig koud en we krijgen er een beetje hoofdpijn van.
Ik stel voor door te lopen naar Paal 5 voor een warme capuccino en chocomel met slagroom en dat doen we. Achter glas, uit de wind is het gewoon warm!


Even later lopen we weer naar het huisje. Ik maak een tonijnsalade met Laura en Noodle soep. Stevige lunch want we gaan laat eten door de proefles van Laura.

Om half vier vertrekken ze richting manege. Ik blijf achter met Rick, die zit lekker op zijn Macbook te klojen en ik tik de blog van afgelopen dagen. Stom dat ik het niet heb bijgehouden, maar ik had geen zin om elke avond te stressen om een blog te schrijven, maar ik merkte na gisteren dat het toch wel zonde is, want over een paar weken weet ik het niet meer.

Laura mag op Shy rijden, lief paardje en ze wordt goed gekeurd voor de strandrit, maar helaas zijn er onvoldoende aanmeldingen en gaat de strandrit niet door. Lichtelijk teleurgesteld komen ze terug.


Ze gaat snel douchen en we vertrekken wederom over DE duin naar de auto en we gaan lekker eten bij de Italiaan. Iedereen neemt pizza, maar ik kies voor de gegrilde gamba's met frites en salade. Yummie!

Morgen gaan we als het goed is een Waddentocht per boot doen. Hopelijk hebben ze een Primatourtje voor me in de aanbieding.



Reacties

  1. Wat jammer , dat de rit niet doorging voor Laura, ik kan mij voorstellen, dat ze teleurgesteld was.
    Lekker pizza gegeten en al weer leuke plannen voor morgen! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat sneu voorLaura! Was zo gaaf geweest. Verl plezier morgen, hopelijk zien jullie veel zeehonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om toch een blog te schrijven! Ik heb wel moeten lachen om die dierentuin-verhalen hoor, haha wat een dag. Balen voor Laura, wordt je goedgekeurd, gaat de strandrit alsnog niet door. Veel plezier morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaahhh wat jammer voor Laura , snap haar teleurstelling wel .
    Al met al weer een lekkere dag .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat de rit niet doorging... En tja, de wind. Kan de wind in deze regio af en toe wel vervloeken.
    Maar in de zomer op hete dagen is het juist weer erg welkom

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een teleurstelling voor Laura.. maar gelukkig ken ze snel weer in Papecity paardrijden 😉
    Al met al toch wel een leuk daagje geweest

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Weekje Julianadorp aan zee: zondag en maandag

Scheveningen januari 2018

Weekje shoppen in Orlando