Vilamoura: dag 9

We worden WIFI-loos wakker, jeetje, even wennen hoor, hahaha.
Inmiddels antwoord van Ana, de eigenaresse. Om 13:00 komt Valentina (beheerster) uitleggen hoe we weer een paar extra GB kunnen verbruiken. Dus, dat wordt wachten, gelukkig geen plannen.

Bij het ontbijt confronteren we de kinderen dat we pas om 13:00 weer WIFI hebben en dat hun eigen data bundeltjes ook al bijna op zijn. Wat nu?
Ze gaan samen een spelletje doen en.....samen boodschappen doen bij de Jafer. Ik knijp hem wel een beetje, loslaten heet dat geloof ik.


Ik draai een wasje en ruim een beetje op.
Om 13:30 komt Valentina uitleg geven over de extra beschikbare GB. Volgens mij snapte ze het zelf ook niet helemaal, maar gelukkig ben ik dan weer getrouwd met een IT-man, die het zelf al uitgevogeld had.

Als ze terugkomen zijn er weer voldoende koeken en chocoladerepen voor de rest van de vakantie. We maken even een lunch klaar en daarna ga ik met Eric samen naar het strand...


Laura komt een uur later en Rick blijft in het appartement de nieuwe gb verbruiken.
De ligbedjes kosten €20 voor een hele dag, €15 voor een halve dag, maar de jongeman overziet ons en zo liggen we drie uurtjes gratis.
Eric en Laura gaan nog samen in zee zwemmen, maar het is erg koud water en veel waterplanten. Daar kan ik niet tegen, denk ik constant dat ik word aangevallen door een vis.

Als we terugkomen gaan Eric en Laura nog even zwemmen in het zwembad en ik ga vast douchen.
Vanavond willen we een keer niet Chinees, Indisch of Thais eten, maar gewoon Portugees...
Jaaa...., dat werd het dus niet, want we kwamen een Mexicaan tegen....

Vooraf de nacho's to share...


Na heel lang dubben kiest Laura voor de Chili 🌶 taco (en een extra glas cola)....


Eric neemt een Chili 🌶 burrito...


En Rick en ik nemen de (fall-off-the-bone) Spareribs met BBQ saus, yummie!


Heerlijk gegeten, maar de Mexicaanse stoeltjes zorgen wel voor rugpijn, au au.
Op de terugweg kopen we nog even een lekkere toet...


Morgen een half dagje Loulé met een Uber-taxi en wie weet gaan we dan echt een keer Portugees eten...!?


Reacties

  1. Haha, tegenwoordig ben je nergens meer zonder wifi.
    En weer geen Portugees maar Mexicaans, ook niet verkeerd hoor, lekker toch!
    Morgen nieuwe poging ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoon doen wat je lekker lijkt toch? Misschien is Portugees helemaal niet zo lekker.
    Mexicaans ziet er heerlijk uit, jammer van de stoelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja kids en WiFi
    En ja dat Rick thuisblijft bij de WiFi klinkt heel herkenbaar,heb hier ook zon puber..
    En weer lekker gegeten straks kom je thuis heb je nog geen Portugees op haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, hoezo WiFi-verslaafd 😀
    Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik ook slecht zonder kan hoor ☺️
    Morgen nieuwe poging voor een Portugees tentje, ben benieuwd of het lukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zonder wifi, dat is geen vakantie voor de kids! Volgens mij mis je niet veel aan het Portugese eten. Het enige wat ik lekker vond was bakkeljauw.
    Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee...Geen Wifi..dat is toch ondenkbaar ;)
    Wat een heerlijk dagje zo, ieder die zijn ding kan doen en dan lekker Mexicaans ?? eten Hahaha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Weekje Julianadorp aan zee: zondag en maandag

Scheveningen januari 2018

Weekje shoppen in Orlando