Bijna.....

Met nog slechts 4 nachtjes te gaan, moeten er wel even nog de laatste dingetjes geregeld worden....

Alles opladen, tommetje instellen, contact met Caroline over de villa, alles voor de zekerheid uitprinten, blog preppen, wassen en koffertje inpakken en zo vliegt de zondag voorbij.

Mijn to do waslijst wordt elke dag langer en langer, maar we moeten ook rekening houden met enige drukte...

We komen donderdag aan op Thanksgiving Day en gaan ervan uit dat de winkels en restaurants in Disney Springs gewoon open zijn. Het zal geen latertje worden....

Gerelateerde afbeelding

De dag erna is het Black Friday. We storten ons maar direct in alle vroegte in het shopping geweld, om daarna naar de Walmart / Publix te gaan, voor we in de villa aankomen.

Afbeeldingsresultaat voor black friday images


Zaterdag even bijtanken en eind van de middag naar Celebration, want zaterdagavond om 17:30 zou ik graag bij de Tree Lighting ceremonie willen zijn.


Afbeeldingsresultaat voor tree lighting celebration

Zondag een dagje strand bij Clearwater / John´s Pass Boardwalk met wellicht een Dolphin tour, maar ik heb geen idee of het hele weekend een gekkenhuis is qua verkeer en drukte, omdat de Amerikanen zelf een lang weekend vrij hebben.


Afbeeldingsresultaat voor florida summer winter

Maandag relaxen en shoppen naar weer een andere Mall. We kunnen kiezen uit de Florida Mall, Mall at Millennia, of toch nog een keer naar Disney Springs, of een stukje rijden naar de Ellenton Mall of Tampa Mall, oftewel de keuze is reuze.

Dinsdag nog een dagje strand naar Merritt Island, Manatee Observation Deck en Cocoa Beach Pier.

Afbeeldingsresultaat voor manatee observation deck merritt island


Jeetje, dan is de week al weer bijna voorbij. We houden de woensdag maar als reserve voor alle over gebleven to do´s. Uitrusten doen we wel weer in het vliegtuig en thuis.

Wanneer en hoe ik de blog´s online zet moeten we even afwachten. Ik zal alles noteren, fotograferen en opschrijven, maar kan best een dagje later erop gezet worden. Tussendoor post ik af en toe iets op Facebook.

Tot donderdag!

Reacties

  1. We kijken uit naar je verhalen
    Wij hebben wel eens thanks giving mee gemaakt in miami maar was moeilijk om wat te eten te scorren
    Maar black friday is helemaal top
    Geniet van de mooie villa
    Joke en Gerrit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk Es, bijna is het zover. Je hebt leuke plannen, dat wordt genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga zelf donderdag met Willem een weekje relaxen in Egypte, maar tussen het zwembad en de cocktails door geniet ik graag van je blog, Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk hoor zo'n weekje. Ik kijk weer uit naar je blog verhalen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik verheug me er nu al op om jou te zien genieten😘

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zit er klaar voor! Veel plezier meiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo te zien kom je tijd tekort dus dat betekend dat je snel weer terug moet 😜 ga ik ieder geval volop genieten dat heb je verdiend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke plannen, gelijk heb je uitrusten weer in het vliegtuig.
    Volop genieten is het motto! Die paar dagen zijn zo voorbij. Tot het blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk vooruitzicht, helemaal met deze kou in NL, brrr... En shoppen op Black Friday, dat staat hoog op mijn "ooit to do list"
    Benieuwd naar de verhalen, leuke plannen in ieder geval.
    Goede vlucht alvast, en heel fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooo heerlijk wat een mooi vooruitzicht.
    Genoeg te doen en inderdaad uitrusten kan later wel.
    Alvast een goede vlucht en lekker genieten samen met je moeder,leuk om haar ons mooie Florida te laten zien😘

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk, Esther, eindelijk is het dan bijna zover dat jullie op pad gaan. Optimaal gaan genieten, je hebt een leuke to-do lijst. Heel veel plezier samen met je moeder in Florida! Ik kijk uit naar je update!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk vooruitzicht Esther! Ga vooral genieten van je verdiende vakantie. Je planning ziet er leuk uit,ga je uiteraard weer volgen. Ben ook erg benieuwd naar het shoppen op Black Friday.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig vooruitzicht! En lekker volle week, je moet er natuurlijk wel alles uithalen 😉
    Ik kijk al uit naar je blog. Heel veel plezier daar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijke tijd gaan jullie tegemoet, en inderdaad uitrusten kan in het vliegtuig weer😂

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldige plannen, dat wordt een super week!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Weekje Julianadorp aan zee: zondag en maandag

Scheveningen januari 2018

Weekje shoppen in Orlando