Dag 3 zaterdag 24 november Celebration time

Het uitslapen wil nog niet echt lukken, 5:00 zegt mijn biologische klok goedemorgen! 
Ik stel het uit tot een uur of 7 maar dan ben ik er echt klaar mee. Dan maar even inloggen op mijn werk, lees mijn mailtjes en verstuur er een paar.
Op Google zoek ik uit welke zender F1 uitzendt en dat is ESPN. Gelukkig hoef ik niet lang te zappen, want dat zit op Channel 28.
Dus om 8:00 zit ik lekker de kwalificatie te kijken en komt mijn moeder om 8:15 verbaasd d'r bed uitrollen, omdat ze op FB had gelezen dat ik in de woonkamer F1 zat te kijken.


We maken een lekker ontbijtje klaar en zien Max op P6 eindigen. 
Daarna gaan we douchen en op naar de Publix, even nog andere M&M's zoeken en nog wat huishoudelijk geneuzel. Mijn moeder vindt het allemaal prachtig.


Als we bij Solterra aankomen rij ik de wijk verder in. Het ene huis is nog groter dan het ander, maar ook nog veel in aanbouw. Ik opper om er een te kopen, per slot van rekening moet ik nog een kadootje voor Eric verzinnen 😂

Thuis gekomen gaan we de nieuwe ligbedjes uittesten, want het is heerlijk weer en zo kunnen we nog even uitrusten voor we naar Celebration gaan.

Ook komen de Biegjes nog even langs voor een kennismaking en praatje, want ze zagen onze auto staan en ze waren in de buurt aan het werk. Leuk te horen dat ze het hier zo naar hun zin hebben.
Als ze weer verder moeten met de verhuurde huizen preppen, schuiven wij nog even een lunch naar binnen en kleden ons om.

Om  15:00 rijden we naar Celebration, want om 17:30 start de Tree Lighting ceremonie met sneeuw!!


We kunnen de auto achter Market Street kwijt en lopen via het Celebration Hotel naar de winkels en restaurants. In de kerstwinkel kunnen we ons inhouden om niet heel veel leuke kersterige versieringen in te slaan, want hoe krijg je het heel mee.
Daarna gaan we naar Woofgang Bakery, een hondenwinkel waar ze heel veel verschillende soorten hondenkoekjes, -speelgoed en -kleding verkopen en waar mijn moeder hondenbandana's koopt voor Boaz en Lotje en erna gaan we gezellig buiten bij de Starbucks onze Toasted White Chocolate Mocha opdrinken.


Tegen half zes lopen we naar de kerstboom om de ontsteking te volgen. Eerst worden we getrakteerd op Christmas Carols en spelen de kinderen in de 'sneeuw'.




Iets voor zessen komt Santa aanrijden in de slee....


Dan tellen we af en wordt de kerstboom verlicht en begint het te sneeuwen. Iedereen juicht en klapt, zoals alleen de Amerikanen dat kunnen.


We zoeken snel een leuk restaurant op voordat de meute honger krijgt en zien een leuk tafeltje buiten bij de Town Taverne. Het is er heel druk, dus dat moet goed zijn.

Mams neemt de Classic Salad en ik de Bruschetta en Ahi Tuna



We genieten van het volk wat voorbij loopt, maar helaas geen André Hazes, die hier ook schijnt te verblijven. Jammer, we hadden al een heel plan om met hem op de foto te gaan 😜.
Als we de auto weer gevonden hebben, rijden we langzaam Celebration uit om de kerstversieringen te bewonderen.

Thuis ipadden we nog wat en kijken tv. Morgen bijtijds eruit, want we gaan op roadtrip: Clearwater en mee op de Little Toot voor een Dolphin Tour

Reacties

  1. Wat een heerlijke dag! Lekker relaxed met een speciaal eind. Heel veel plezier morgen. Hopelijk zien jullie veel dolfijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een heerlijke dag. Veel plezier in Clearwater. Wij hebben Little Toot een paar jaar geleden gedaan en het is echt een aanrader 👍🏻.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne dag weer wat leuk dat ontsteken van de kerstboom en die nep sneeuw. Jammer dat je André nog niet heb gespot zou ik ook lek vinden 😜 veel plezier morgen on the road

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke dag zo!
    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super dag weer, lekker genieten samen. Veel plezier in Clearwater.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke dag weer! Veel plezier in Clearwater samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke dag en wat bijzonder om die ceremony bij te wonen in Celebration. Lijkt mij zo gaaf om die periode in Florida te zijn. Gaaf morgen naar Clearwater en little toot. Hopen op een super dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Top dag voor moeders
    Ja wij gaan ook genieten van Celebration
    Veel plezier met Little toot

    Joke en Gerrit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een zalige dag en hoe leuk is het om alle 'eerste indrukken' van iemand mee te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Topdag en dan nu letterlijk neem ik aan aan het genieten vd GP(met net lekkere actie van verstappen)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi artikel weer van een - zo te lezen - fantastische dag.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Weekje Julianadorp aan zee: zondag en maandag

Scheveningen januari 2018

Weekje shoppen in Orlando