Dag 5 maandag 26 november Shoptime!

Vandaag weer een mall onveilig maken, want er kan nog makkelijk meer bij!


Na een ontbijtje stappen wij weer stoer in onze Nissan en stellen de tomtom in op het adres van Orlando Vineland Premium Outlets en dit keer komen we er wel!
Het valt mij op, dat als ik me aan de Speed Limit hou, ik word ingehaald door alles en iedereen, dus na 3 dagen braaf zijn, rij ik wat meer met het verkeer mee en de right turn heb ik ook al aardig in de smiezen. Ook de gaten in de weg zijn hier niet normaal! 

Als we aankomen om een uur of half tien, is het nog heeeeerlijk rustig, een verademing vergeleken met vrijdag.
We duiken weer de GAP in (50% korting), maar we slagen ook bij Calvin Klein, DKNY, Hilfiger en Superdry, waar overal 40% tot 60% korting is, errrug leuk winkelen.

Kijkt u maar even rustig naar de beelden:

VOOR


NA

Mijn shirt zegt het al: Never Stop, met shoppen dus....

Op de terugweg rijden we nog even langs de Walmart voor ipad en iphone hoesjes, maar dat was geen geslaagde missie. Iemand nog tips waar ze veel keus hebben, behalve in de Apple Store?

Thuis, want zo voelen we dat inmiddels, maken we tosti's in de pan en bread sticks uit de oven.
Daarna gaan we onze buit bekijken, goed geslaagd met truien, shirts en zelfs een CK winterjas voor mezelf! 

Als we wat aan het lummelen zijn, komt de Poolguy langs. Wat een leuke vent Caroline, heb je die zelf uitgezocht?


Nou, zo zag ie er niet helemaal uit, maar ontzettend aardige vent! 😜
Hij begreep niet waarom we nog niet gezwommen hadden, dus vertelde ik, dat we te druk zijn met shoppen en leuke dingen doen. Dat begreep ie wel. 😁

We lezen wat en ik wacht tevergeefs op de zon, helaas, het is 29gr maar zwaar bewolkt.
Als we gaan eten, gaan de hemelsluizen open en worden we getrakteerd op een Floridiaanse bui.
We rijden vanavond naar Texas Roadhouse om mijn moeder kennis te laten maken met DE ui en Amerikaanse porties. Tegen beter weten in bestellen we een voor- en hoofdgerecht en het is natuurlijk weer veel te veel.
De Cactus Blossom viel wel in de smaak en ook de Fall Off the Bone ribs half slab with 2 sides hebben een okee verdiend.


Terug regent het nog steeds, maar in de avond is het natuurlijk niet erg. 
Thuis verwen ik mijzelf met een Frozen Coctail Margarita, die voor ons al klaar lag bij aankomst in de villa. Blijkbaar weten de eigenaren dat ik daar niet vies van ben 🤗.



Morgen mag moeders zeggen wat we gaan doen. Gekozen is voor Cocoa Beach/Merritt Island.
Tot morgen weer! 

Reacties

  1. Wat heerlijk om zo goed te slagen, tassen vol. Daar heb je weer heel lang plezier van.
    Morgen naar Merrit Island, vergeet niet de Bairscove ( boatramp), daar zijn vaak veel manatees. Heel veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geslaagde dag en ja shoppen is gewoon hard werken gelukkig met goed resultaat morgen weer een dagje de natuur in ook erg leuk! Hopelijk is de zon dan ook weer terug

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een buit! En een geweldige quality time met je moeder! 👍🏻

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig dat jullie zo goed geslaagd zijn met shoppen en dan ook nog met flinke kortingen, top!
    De CC laten roken😉💳 goed bezig hoor😂

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het blijft altijd leuk om met korting op korting te shoppen. Het is een sport om zolang mogelijk uit te komen.

    Voor een hoesje misschien een (super) target

    Veel plezier morgen in Cocoa Beach.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oo mijn bedje in Bali (tough job) geniet ik in een spaarzaam vrij uurtje toch van jouw belevenissen. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo zeg, dat is met recht goed geslaagd, en dan met zulke heerlijke prijzen!
    Fijn dat het rijden al onder de knie is, en dat je gewoon met de flow mee gaat ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Best Buy heeft een uitgebreide collectie en soms hebben ze heel mooie hoesjes in de aanbieding, ik scoor er eigenlijk altijd wel wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kijk, dat is nog eens fijn shoppen met die kortingen. Komen ze hier in NL met Black Friday kortingen van 20%....
    Goede keuze voor vandaag, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Smeulende credit cards zijn goede tekenen, fijn dat jullie zo goed slagen. Hoe vindt je moeder het allemaal?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed geslaagd met het shoppen, dat verleer je nooit. Wilde ook BB zeggen voor de hoesjes. Veel plezier op Meritt Island!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zie dat jij er ook wel wat van ken hoor Esther, lekker hé dat winkelen daar. Je bent goed geslaagd. Hoe vind je moeder de malls? Jullie hebben een geslaagde dag achter de rug

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goed geslaagd met shoppen! Maar met zulle kortingen is het inderdaad extra leuk eea aan te schaffen. Ik snap wel dat je na die poolboy een frozen drankje nodig had 😜

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Weekje Julianadorp aan zee: zondag en maandag

Scheveningen januari 2018

Weekje shoppen in Orlando