La douce France: dag 4 Hot hot hot

Vandaag wordt het een warme dag, 30+, dus we zoeken een leuk strand op aan de kust. Het is maar 20 km maar door de drukte doen we er bijna een uur over. We staan wel vooraan met parkeren en dat is maar goed ook....
We pakken de spullen uit de auto en lopen richting strand en lopen en lopen, een duin en nog een duin en eindelijk zien we de zee. Prachtig strand met leuke golven.



Eric en de kids blijven lang in zee en ik lees mijn boek uit (Familiegeheimen). Ik heb een blikken reet van het zand-zitten, want verhuur van ligbedjes en parasolletjes kennen ze hier niet helaas.
Om een uur of 15:30 zou ik wel weer naar huis willen, het gifgroene parasolletje geeft weinig schaduw.
Als we alles ingepakt hebben moeten we eerst weer een heel eind lopen over de duinen. Het zand is zo warm dat ik echt mijn voeten verbrand ook al heb ik slippers aan en ik loop paars aan van de hitte.
Leuk strand, maar de duinen beklimmen met 30graden is toch echt een minpuntje.

Als we terug zijn doen we een ijskoud drankje en doen we een potje Pesten





Daarna gaan we weer met zijn allen het eten preppen, dat vind ik echt gezellig. De mannen doen de bbq en dekken de tafel, Laura marineert het vlees en ik maak knoflookbrood en een salade. Het smaakt weer heerlijk.


Daarna val ik op de bank als een blok in slaap, duinen klimmen zo vlak na mijn operatie was blijkbaar iets te veel van het goede. We kijken nog wel een Netflix film, the Highway Men, maar halverwege haak ik af en de kinderen kijken hem wel af.

De wifi van de camping doet het vanavond ook niet, dus de blog kan niet online en de kinderen balen er ook wel een beetje van. Hopelijk morgen weer wel.

Midden in de nacht word ik wakker van een hoop lawaai. Het is keihard gaan waaien en onweren en alle was hangt nog buiten en alle strandspullen. Ik maak Eric wakker om te helpen met alles binnen te halen en ik sluit alle ramen. Hierdoor is het stik benauwd binnen en kan ik de slaap niet echt meer vatten. Rick ligt op de bank te slapen, want die vindt het op zijn kamertje ook veel te warm. Pfff, lekker uitslapen morgen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Weekje Julianadorp aan zee: zondag en maandag

Scheveningen januari 2018

Weekje shoppen in Orlando