La douce France: dag 9 helaas pindakaas

Vandaag 4 weken na mijn operatie. Ik mag weer zwemmen en de hechtpleisters mogen eraf, joehoe! Sinds vorige week mocht ik ook weer auto rijden en was ik hier iets te enthousiast en zijn we mooi op de foto gezet 🤬.

Vanmorgen stond een boottocht vanaf Bourcefranc-le-Chapus rond Fort Boyard op de planning. 
Voor de zekerheid loop ik na het ontbijt even naar het internet punt om online kaartjes te reserveren. Dit lukt niet en dus bel ik even. Complet (vol) tot zaterdag!!
Ik probeer nog via een ander vetrekpunt, maar dan moeten we eerst 2 uur in de auto en dat vind ik too much voor een boottochtje van 1 uur.

Gelukkig is het mooi weer en ga ik met Laura lekker zonnen op de ligbedjes bij het huisje en de mannen gaan vlees/vis halen voor de bbq. 
Daarna gaan ze zwemmen en blijf ik nog even liggen in de zon.

Helaas koelt het snel af en is het een beetje fris om nog buiten te zitten. We besluiten spontaan naar de Mac te gaan en onder het eten nog even een filmpje te downloaden.


Dit lukt en na de McFlurry gaan we terug om IT te kijken 😱😱🧟‍♂️.

Reacties

  1. lekker relaxt vakantie dagje, niks mis mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je alweer mag zwemmen en autorijden. Beetje jammer van die foto, er zijn wel leukere vakantiefoto’s te bedenken... 😉

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Weekje Julianadorp aan zee: zondag en maandag

Scheveningen januari 2018

Weekje shoppen in Orlando